جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میرعمادی لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ۲۲ بهمن نمایش همبستگی و اقتدار مردم ایران اسلامی است، گفت: ۲۲ بهمن امسال دشمنان بار دیگر از حضور میلیونی مردم در صحنه هراسان خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز همزمان با 19 بهمن روز نیروی هوایی، در دیدار نیروهای مسلح استان لرستان با بیان این که اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی های مردم و نیروهای مسلح است، گفت: ۱۹ بهمن یادآور دیدار همافران ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام راحل است که با عزم و اراده و گوش به فرمان ندای امام خمینی(ره) از انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه اقتدار هر ملتی بر دو نوع مادی و معنوی است، تصریح کرد: اقتدار مادی برخورداری از سلاح و مهمات و اقتدار معنوی نیز برخورداری از ایمان و تقواست.

امام جمعه خرم آباد، وجه تمایز اقتدار ایران اسلامی با سایر حکومت ها را در برخورداری از ایمان الهی دانست و خاطر نشان کرد: امروز قدرت دفاعی ایران از دو نظر مادی و معنوی به گونه ای است که استکبار جهانی همواره از این اقتدار واهمه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط غیور مردان سپاه و مانور ارتش در آبهای خلیج فارس و دریای عمان را نشانه اقتدار و قدرت دفاعی ایران اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه انتقال تجریبات دفاع مقدس به نیروهای مسلح ضروری است، افزود: انتقال این مفاهیم در ارتقاء قدرت دفاعی نیروهای مسلح موثر است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با بیان اینکه ۲۲ بهمن نمایش همبستگی و اقتدار مردم ایران اسلامی است، افزود: در ۲۲ بهمن امسال دشمنان بار دیگر از حضور میلیونی مردم در صحنه هراسان خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha