سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 371965
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
22 بهمن

حوزه/ مردم با حضور گسترده و بابصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام اضافه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی لیلابی، امروز در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با بیان اینکه این انقلاب از بدو پیروزی تاکنون همواره مورد هجوم نقشه های دشمنان و مخالفان بوده است افزود:علی رغم توطئه های دشمنان،این انقلاب با رهبری خردمندانه امام خمینی(ره)،رهبر معظم انقلاب و مردم بابصیرت همواره نقشه های دشمنان را خنثی نموده و روز به روز بر عزت و افتخار خود در مجامع بین اللملی افزوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز خدمتگزاران این نظام برخلاف مسئولان نظام پهلوی با تواضع و اخلاص به مردم خدمت می کنند تصریح کرد:توسعه روزافزون ایران اسلامی در مناطق شهری و روستایی این مملکت گواه این خدمت خالصانه و بی منت است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان لرستان با تاکید بر اینکه دشمنان از بدو شکل گیری این انقلاب نقشه تضعیف خودباوری و  استقلال مردم جامعه را در سر داشتند خاطر نشان کرد:با  غیرت مردم مخصوصا جوانان انقلابی و مبتکر و خلاق نه تنها این نقشه ها راه به جایی نبرد بلکه گفتمان انقلاب در بین جوانان دانشگاهیان و سایر اقشار جامعه نیز روز به روز تقویت گردید.

حجت الاسلام حسینی در پایان با بیان اینکه مردم همواره با سلیقه های سیاسی و گرایش های مختلف حامی و یاور این انقلاب بوده و هستند افزود:امسال نیز در روزهای آینده مردم با حضور گسترده و بابصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام اضافه می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha