جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام صولت حیدری - مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه گناباد

حوزه/ مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه گناباد گفت : روز ۲۲ بهمن ۵۷ روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی; یعنی، استقلال و آزادی می باشد.

حجت الاسلام صولت حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت : یادآوری یوم الله 22 بهمن، یادآوری  رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری می باشد.

وی راهپیمایی 22 بهمن را نماد وحدت  ملت ایران دانست و افزود:  در این روز فریادهای امام راحل (ره)  و مردم استکبار ستیز ایران علیه استکبار جهانی منجر به سقوط نظام ستمشاهی شد.

حیدری اظهار داشت : 22 بهمن‌ماه همواره یادآور روزهایی نویدبخش برای ملت مسلمان و ایثارگر ایران بوده است و پیروزی انقلاب اسلامی مرهمی بر زخم‌های ظالمانه و خبیثانه رژیم شاه بر ملت ایران بوده است.

 مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه امام رضا (ع) بیان داشت : با توجه به حساسیت‌ها و فتنه‌هایی که استکبار در کشورهای پیرامون ایران اسلامی ایجاد کرده، ضرورت دارد برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی و تقویت انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های امام و شهدا، اقشار مختلف مردم حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد : همیشه شاهد بوده ایم روحانیت در انقلاب،دفاع مقدس و حضور در جبهه‌ها و هر جا که انقلاب ، امام و رهبری احساس دغدغه‌ ای مطرح کردند روحانیت در کنار مردم برای فداکاری حاضر بود .

وي با اشاره به راهپيمايي 22 بهمن، تصريح كرد: حضور پررنگ در راهپيمايي 22 بهمن باعث تقويت و اتحاد ريشه هاي نظام انقلاب اسلامي مي شود.

مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه گناباد در پایان اظهار داشت : به یاری خداوند امسال نیز مثل سالهای گذشته روحانیت حضور پر رنگ در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت و مشت محکمی به دهان بدخواهان نظام خواهند زد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha