سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
22 بهمن

حوزه/ جامعه المصطفی از تمام مردم ولایی ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان دعوت می کند که همانند سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»جامعه المصطفی العالمیه در پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد :

بسم الله الرحمن الرحیم

« وعدالله الذين امنوا منكم و عملواالصالحات ليستخلفنهم في الارض...(نور55)»

یوم الله 22 بهمن، سالروز پيروزي نور بر تاريکي و غلبه ايمان، اعتقاد و ایثار ملت همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزعزیز، ملت همیشه سرافراز این مرزوبوم با بذل جان، مال و فرزندان خود، با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار 2500 سالۀ رژیم پوسیده طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی ، درمانی ، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امروز؛ اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف، مرهون تلاش هاي بي وقفه حوزویان، دانشگاهيان در عرصه هاي پژوهشي و رواج گفتمان علمي در کشور است که با دستاوردهاي درخشان خود در زمينه هاي مختلف علمی، کشورمان را به درجه‌اي از پيشرفت‌هاي علمي رهنمون ساخته‌اند که يک تنه با تمامي قدرت‌هاي جهان بر سر ميز مذاکره  بنشيند و با اقتدار از حق خود دفاع کند.

با توجه به انتخابات مهمی که در پیش روست، ملت آگاه و همیشه درصحنه ایران يك‌بار ديگر با حماسه‌آفريني و حضور پرشور در راهپيمايي یوم الله 22بهمن، مشت‌هاي محكم و گره‌خورده خود را بر استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهان خوار و رژيم غاصب اسرائيل كوبیده و حماسه‌اي ديگر را رقم خواهد زد انشاالله.

جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه، ضمن پاسداشت یوم الله 22 بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله‌العالی)، از تمام مردم ولایی ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان دعوت می کند که همانند سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

جامعة المصطفی العالمیة

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha