جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 طرح کوثر

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه بابل از برگزاری دوره دو ساله آموزش معارف اسلامی ویژه خانواده های حوزویان با عنوان "طرح کوثر"، در مدرسه علمیه الزهرا(س) خبر داد.

حجت الاسلام حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بابل با اشاره به ضرورت آموزش معارف اسلامی به خانواده‌های طلاب، اظهار داشت:  امروزه برگزاری دوره هایی برای ارتقاء سطح دانش و آگاهی‌های خانواده‌های طلاب مخصوصا در زمینه معارف اسلامی از ضروریات است که در همین راستا، معاونت تهذیب شهرستان بابل اقدام به اجرای این  دوره ها کرده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه بابل ادامه داد: دوره آموزش معارف اسلامی ویژه خانواده‌های طلاب، با عنوان «طرح کوثر» در قالب یک دوره دو ساله، در مدرسه الزهراء(س) بابل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اساتید این دوره از حوزه علمیه خواهران هستند، درخصوص مواد درسی دوره نیز گفت: اخلاق، احکام، تربیت فرزند، قرآن و همسرداری برخی از مواد درسی این دوره می باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه بابل یادآور شد: ثبت‌نام دوره جدید این طرح  از اوایل  دی ماه آغاز شده و قریب به 40 نفر در این طرح ثبت‌نام نموده  و کلاس‌های آنها از دهم  بهمن سال جاری آغاز شده است.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha