سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جمعیت

مدیر موسسه علمی- فرهنگی اندیشه مسطور از تدوین درس نامه جمعیت، به همت پژوهشگران این موسسه حداکثر تا شش ماهه اول سال آینده خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسین ندیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر در حال انجام مراحل مقدماتی این کار ارزشمند هستیم که در صورت نهایی شدن، در اختیار مراکز علمی و پژوهشی حوزوی و دانشگاهی قرار می گیرد.

وی افزود: دوره تخصصی کارشناسی جمعیت را در آذرماه امسال برگزار کردیم ، البته پیش از آن هم چندین دوره آموزشی را با حضور طلاب و فضلای حوزه برگزار کرده بودیم و انشاالله برگزاری دوره های جدید در این باره نیز خواهیم داشت.

مدیر موسسه اندیشه مسطور یادآور شد: تاکنون دوره هایی با مشارکت جامعه الزهرا(س) ، جامعه المصطفی(ص) و دیگر مراکز و موسسات حوزوی برگزار کرده و این روند را در آینده نیز ادامه خواهیم داد.

وی بیان داشت: با توجه به دغدغه های جدی مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در خصوص رشد جمعیت، موسسه ما در سال های اخیر در کنار دیگر فعالیت های خود، بحث جمعیت را مورد توجه محوری قرار داده است که برگزاری دوره های متعدد آموزشی با حضور اساتید شاخص حوزه و دانشگاه در همین راستا می باشد.

حجت الاسلام ندیمی افزود: علاوه بر این ها به همت اساتید و پژوهشگران موسسه کتاب "کاهش جمعیت، آخرین راهبرد غرب" منتشر شده که اثری ارزشمند و تخصصی در مقوله جمعیت به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha