جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتاب

حبیبی با تاکید بر اینکه در ۶ماهه نخست سال ۹ درخواست چاپ کتاب از طرف نویسندگان حوزوی در موضوعات مختلف به واحد انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان ارائه شده است گفت: از روحانی مولف ۲۵ کتاب حوزوی و دینی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تجلیل می شود.

نعمت الله حبیبی درگفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در راستای نشر و چاپ کتب دینی و حوزوی در سطح جامعه، همواره کمک و یاری به طلاب نویسنده به منظور تسهیل در امور انتشار کتب را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در 6ماهه نخست سال 9 درخواست چاپ کتاب از طرف نویسندگان حوزوی در موضوعات مختلف به انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان بوده است، گفت: تا امروز  پنج عنوان  کتاب به مرحله چاپ و توزیع  رسیده است.

حبیبی ابراز کرد: در همین راستا می توان به کتب «در مسیر عشق» ویژه  اربعین حسینی، «شیعه تا غدیر» به مناسبت عید غدیر خم«آرزوهای ناب» در دو جلد شرح دعای حضرت امام زمان(عج)  تالیف حجت الاسلام بیدرام و همچنین چاپ ویژه کتاب امسال تحت عنوان «چلچراغ علوی» درس گفتارها نهج البلاغه از آیت الله طباطبایی نژاد اشاره کرد.

مسئول  انتشارات حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: سه عنوان دیگر در موضوعات شهدا و خداشناسی و.. هم در دست چاپ داریم  که به محض طی مراحل اداری  و اخد مجوز منتشر  خواهند شد.

وی افزود: همچنین امسال برای ایام محرم و صفر شرح موضوعی زیارت عاشورا در سه جلد ویژه سخنرانی طلاب  و روحانیون تالیف حجت الاسلام روح الله بیدرام منتشر شده است.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به روز کتاب و کتابخوانی و اهمیت ویژه ای  که این موضوع دارد، انتشارات مرکزمدیریت هم در این راستا منتخبی از کتب  منتشر شده را در سال 96-95 انتخاب و از یکی از روحانیون و نویسندگان فعال (حجت الاسلام روح الله بیدرام)  که در زمینه چاپ کتاب با انتشارات مرکز مدیریت همکاری فعالی داشته اند و موفق به تالیف 25 کتب شده است، تجلیل به عمل می آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha