سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام سمیعیان مدرسه امام رضا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) گفت: لازمه پذیرش مسئولیت به قصد خدمت این است که در رقابت‌ها برای این امر خیر ، طرف مقابل تخریب نشود و طرفدارها نباید تعریفی غلوآمیز از کاندیدای خود داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعیان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه در آموزه‌های دینی ما اموری مانند وکالت ، یک نوع پذیرش مسئولیت است که باید به قصد خدمت باشد گفت: لازمه پذیرش مسئولیت به قصد خدمت این است که در رقابت‌ها برای این امر خیر، طرف مقابل تخریب نشود و طرفدارها نباید تعریفی غلوآمیز داشته باشند.

وی بیان کرد: کسانی که نامزد ورود به مجلس شده‌اند باید بدانند که همه نامزدها متعلق به نظام هستند و زیر سایه ولایت رقابت می‌کنند و از تخریب یکدیگر باید بپرهیزند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) تصریح کرد: طرفداران نامزدها باید مراقب احساسات خود باشند و به واسطه طرفداری رفتاری خارج از شئون اخلاقی نداشته باشند و جبهه‌گیری آنها در مقابل جبهه رقیب منجر به اغتشاش نشود.

وی ابراز داشت: ما وظیفه شرعی داریم که در اموری که رنگ و بوی دینی دارد کار حرامی از ما سر نزند و اکنون امیدواریم که خداوند توفیق دهد به برکت خون شهدا این انتخابات به خوبی انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعیان با بیان اینکه مردم در انتخاب فرد اصلح وظیفه سنگینی دارند گفت: مردم باید ملاک‌هایی را که رهبری عنوان کرده‌اند و آنچه را که قانون اساسی مشخص کرده است و بیاناتی که از امام (ره) به ما رسیده است را مدنظر قرار دهند و بررسی کنند که کدام یک از این افرادی را که معرفی شده‌اند با این معیارها سازگارتر هستند.

وی ادامه داد: تبلیغات ممکن است مردم را تحت تأثیر قرار دهد ولی نخبگان ملت و کسانی که اهل علم هستند وظیفه دارند ویژگی‌های فرد اصلح را برای مردم روشنگری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha