شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر این که مردم با صفوف متراکمشان پای صندوق‌های رأی، جواب دشمنی‌های استکبار به ویژه آمریکا را دادند، گفت: دشمنان همیشه از ملت ایران سیلی می خورند، اما درس عبرت نمی‌گیرند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، بابیان این‌که مردم با صفوف متراکمشان پای صندوق‌های رأی، جواب دشمنی‌های استکبار را دادند، گفت: من با دیدن تصاویری که از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، بسیار به وجد آمدم و خدا را بابت این حضور گسترده مردم شکر کردم.

وی با اشاره به دشمنی‌های مستمر آمریکا و انگلیس، تصریح کرد: دشمنان همیشه از ملت ایران سیلی می خورند، اما متأسفانه درس عبرت نمی‌گیرند. در چند روز اخیر سخنان نامربوطی را بیان کرده‌اند که مردم خلاف آنچه دشمن بیان کرد، عمل کرده و با این روش خویش، همچون گذشته کفر جهانی را مأیوس خواهند کردند.

آیت‌الله موسوی جزایری، با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: اگرچه وظیفه نمایندگان مجلس، خیلی وسیع و سنگین است، اما باید با قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین، مشکلات مردم را حل کنند.

وی، هماهنگی نمایندگان را امری بسیار مهم و ضروری خواند و اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، باید در کنار رفع مشکلات منطقه خویش، با دیگر نمایندگان متحد باشند و مسائل مهم را دنبال کنند که اگرچه آن انتظاراتی که از نمایندگان قلبی داشتیم، برآورده نشد، اما امیدواریم که نمایندگان مجلس دهم، انتظارات ما و مردم خوزستان را اجابت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بابیان این‌که یکی از ملاک‌های جهانی برای نشان دادن اقتدار یک کشور استقبال مردم و پشتیبانی از نظام است، گفت: به‌یقین یکی از راه‌های نشان دادن این را بیش از پیش تقویت کردند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان، مردم خوزستان را مردمی رنج‌دیده، اما رزمنده توصیف کرد و گفت: خوزستانی ها، مردمی رنج‌دیده، اما رزمنده و شهید داده هستند و میزبان رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بودند و امروز پرشور تر از سال‌های گذشته در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha