سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام و المسلمین صدارالدین عارفی

حوزه/ یادواره شهدای روحانی خراسان جنوبی، با حضور فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)، روحانیون و طلاب، در مدرسه علمیه سفیران هدایت معصومیه بیرجند برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین صدارالدین عارفی، امروز در یادواره شهدای روحانی، در بیرجند، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: شهدا راه و رسم زندگی را از ائمه(ع) آموختند و در راه دفاع از اسلام و قرآن جان خویش را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا، فرهنگ ایثار و فداکاری را در جامعه زنده نگه می کند، گفت: باید همیشه یاد شهدا را در جامعه برای پیشرفت و رشد و تعالی جامعه زنده نگهداشت، تا روح ایثار و فداکاری زنده بماند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند در ادامه از راه اندازی سطح 3 خبر داد و افزود: در این مدرسه 150 طلبه مشغول به تحصیل هستند که با راه اندازی سطح 3، زمینه تحصیل دیگر طلاب  در خراسان جنوبی فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی با اشاره به این که این سفیران هدایت بیرجند، چهار دوره فارغ التحصیل داشته، گفت: باید طلاب و روحانیون زمینه ساز ارتقای سطح بصیرتی جامعه باشند.

وی، زندگی به سبک شهدا را، دلدادگی به خدا عنوان کرد و افزود: باید طلاب در تمام عرصه های تحصیل با رشد ایمان و تقوا و همچنین توسل به ائمه(ع) و شهدا زمینه ساز بیداری در جامعه جهانی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha