جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 بزرگداشت طلبه شهید حجت اسدی

حوزه/ روحانیت در دفاع از دین و مکتب اهل بیت(ع) تا پای جان ایستاده و در دوران مقدس نیز آن را به اثبات رساند و آمای بالای شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار گویای این مطلب است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت شهادت طلبه شهید مدافع حرم حجت اسدي، از طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین، مراسم بزرگداشتی با حضور خانواده این شهید و اساتید و طلاب، از سوی مدیریت حوزه علمیه استان، در سالن اجتماعات این مدرسه برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیرحوزه علمیه قزوین، در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت شهادت این طلبه و سرباز امام زمان (عج)، گفت: شهید اسدی در همه عرصه های دغدغه فرهنگ و دفاع از ولایت داشت و در این مسیر تلاش می کرد و نهایتاً با شهادتش مزد خود را از خدای متعال در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت (ع) تقدیم کرد.

وی تصریح کرد: امروز مدافعان حریم ولایت در دفاع از اسلام و اهل بیت(ع)، در برابر گروه های تکفیری تروریستی ایستاده اند و جان خویش را در این راه فدا می کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین، با تاکید بر این که شهید اسدی و دیگر شهدای مدافع حرم در خط مقدم پیکار با دشمنان اهل بیت(ع) بودند، گفت: روحانیت در دفاع از دین و مکتب اهل بیت(ع) تا پای جان ایستاده و در دوران مقدس نیز آن را به اثبات رساند و آمای بالای شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار گویای این مطلب است.

برپایه این گزارش،در این مراسم علاوه پخش مستند مراسم استقبال، وداع و تشییع شهید اسدی، از خانواده و فرزندان این شهید تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha