جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین

حوزه/ یادواره شهدای مدافعین حرم، با محوریت گرامیداشت طلبه شهید حجت اسدی، با حضور اساتید، طلاب و مسئولان حوزوی در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در این مراسم که با حضور خانواده شهدای مدافعین حرم برگزار شد حجت الاسلام علی کریمی از راویان سیره شهدای استان قم  و از دوستان شهید حجت اسدی، به نقش این شهید مخلص بسیجی اشاره کرد و گفت: طلبه شهید  اسدی در جذب نوجوانان و جوانان به هیات های مذهبی و مساجد بسیار تلاش می کرد و سعی داشت این جوانان را از هجمه شبیخون فرهنگی مصون نگه دارد.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: شهید مدافع حرم حتی در ایام تعطیلات نوروز در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس حضور پیدا می کرد و مخلصانه در تدارک میزبانی از زائران کاروان های راهیان نور بودند.

حجت الاسلام کریمی  به حضور گسترده و بی نظیر مردم استان در تشییع این شهید طلبه اشاره و بیان داشت:حضور بی نظیر و به یادماندنی مردم استان در تشییع این شهید نشان دهنده عشق و ارادت مردم این شهر به شهداء نظام جمهوری اسلامی و ولایت بود که جای قدردانی دارد.

وی به تداوم راه شهدای مدافعین حرم  اشاره و عنوان داشت:  امروز باید خواهران طلبه  راه این شهداء را با حفظ حجاب وعفاف و تقوا بپیمایند ووصیت نامه شهدای انقلاب اسلامی ومدافعین حریم ولایت را نصب العین خود قرار دهند.

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافعین حرم تجلیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha