چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
علی رضایی - بیرجند

حوزه/امام جمعه بیرجند گفت: امروز غرب به وسیله ماهواره ، اینترنت و دیگر ابزارهای ارتباطی به خانه هایمان نفوذ کرده و سعی در تغییر تفکرات پاک فرزندان این میهن دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام  والمسلمین علی رضایی امام جمعه بیرجند دراولین کنگره شهدای دانش آموز خراسان جنوبی  که با حضور پیکر 5 شهید گمنام عطراگین شده بود گفت : شهدا، محشوران آسمان ها و نشان داران عالم در دو جهان هستی هستند.

وی افزود: ما نباید از اهداف انقلاب و شهدایی که رفتند، غافل شویم و این را باید بدانیم که شهدا به گریه ما نیازی ندارند بلکه پیروی می خواهند که راهشان را ادامه دهد.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان و مسئولین ، مسئولیت سنگینی بر عهده دارید و باید فرصتی که شهدا با خونشان برای شما فراهم کردند را به بهترین نحو ممکن با خودسازی خودتان به سرانجام برسانید.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد تخریب بنیان های دینی است، یادآور شد: امروز غرب به وسیله ماهواره ، اینترنت و دیگر ابزارهای ارتباطی به خانه هایمان نفوذ کرده  و سعی در تغییر تفکرات پاک  فرزندان این میهن  دارد و ما باید آگاه باشیم و اجازه ندهیم که خلوص و پاکدامنی  را از فرزندان این مرز و بوم بگیرند.

 امام جمعه بیرجند ادامه داد: امروز فرصتی بدست آمده که ما شهدا را درک کنیم و به اعمالمان بیندیشیم و زمینه خودسازی را فراهم کنیم تا بتوانیم راه انبیا و شهدا را فرا بگیریم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha