شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از مبلغان دینی به عنوان سربازان دفاع از حریم اسلام، انقلاب و ولایت یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران ظهر امروز در جمع تعدادی از گروه های تبلیغی استان، با مهم ارزیابی کردن مسأله تبلیغ در جامعه امروز، گفت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را در جهت تضعیف مبانی دینی ما به کار گرفته، تبلیغ صحیح و اثربخش دینی حائز اهمیت است.

وی با بیان این که مبلغان و گروه های تبلیغی سربازان دفاع از حریم اسلام، انقلاب و ولایت هستند، افزود: گار حرکت های جهادی این قشر اثرگذار در سال های اخیر نبود، جامعه امروز با یک شرایط بحرانی مواجه بود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که علیرغم کمبودها و مشکلات موجود، خوشبختانه مبلغان دینی با همه توان در عرصه خدمت به دین و انقلاب حاضر هستند و تلاش می کنند، تصریح کرد: وقتی یک مبلغ به همراه خانواده خود در دور دست ترین نقطه کوهستانی یک استان حاضر می شود و به تبلیغ دین خدا می پردازند این خود نشان دهنده عمق مسؤولیت پذیری روحانیت در دفاع از حریم اسلام است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حال حاضر بسیاری از روحانیان طرح هجرتی ما در مناطق صعب العبور و کوهستانی، مشغول تبلیغ دین اسلام هستند، تصریح کرد: این نهایت ایثار و از خودگذشتگی یک روحانی است که با کمترین توقع به وظیفه و رسالت حقیقی خود عمل می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مبلغان اجر و مزد خود را از خداوند متعال خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: یک مبلغ دین خدا نباید نگران اجر و پاداش کار خود باشد چون نزد خداوند محفوظ است.

وی با اشاره به این که شرایط امروز جامعه به گونه ای است که نیازمند حضور مستمر و بیشتر مبلغان در عرصه های مختلف هستیم، تصریح کرد: این تعداد مبلغ موجود در استان پاسخگوی نیاز همه بخش ها نیست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر روز شاهد شبهه افکنی دشمنان علیه مبانی دینی و انقلابی هستیم، افزود: وظیفه پاسخگویی به بخش به عهده مبلغان دینی است که باید با یک جهاد علمی، در جهت رفع این شبهات گام بردازند.

وی با تأکید بر این که مبلغان دینی باید به ابزار روز پاسخگویی به شبهات دینی مجهز باشند، افزود: در شرایط امروز، تنها اکتفا کردن به تبلیغ سنتی پاسخگوی حجم توطئه های دشمنان نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha