چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مجتبی کلباسی / مدیر مراکز تخصصی حوزه

حوزه/ دبیر ستاد بزرگداشت دهه مهدویت از تجلیل سراسری پیشکسوتان و فعالان عرصه مهدویت در دهه های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کلباسی شب گذشته در نشست ستاد بزرگداشت دهه مهدویت اظهارداشت: یکی از عوامل گسترش و توسعه فعالیت های مهدوی در اقصی نقاط کشور شناسایی و تجلیل از خادمان عرصه مهدویت است که متاسفانه طی سالیان متمادی از آن غافل بوده ایم.

مدیر مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزه های علمیه افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در سال ۹۵ شناسایی و تجلیل از خادمان و پیشکسوتان عرصه مهدوی را با عناوینی از جمله « نیم قرن خدمت » و یا « ربع قرن تلاش» با محوریت شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین کلباسی یکی از عوامل اُفت جشن های مهدوی را عدم شناسایی، معرفی و تجلیل از فعالان این عرصه عنوان کرد و گفت: توجه به این مهم بدون تردید رشد و توسعه شایسته ای را در سراسر کشور رقم خواهد زد همانطور که سالهاست در کشور همایش های تجلیل از جامعه مداحان حسینی، وعاظ حسینی، پیرغلامان حسینی در کشور رونق گرفته است.

وی ادامه ادامه داد: اطلاع رسانی و پوشش های خبری مناسب و شایسته از برنامه ها و دست آوردهای ستاد بزرگداشت مهدوی بخش دیگری از فعالیت های متمرکز سال آینده این ستاد می باشد که باید با جدیّت آن را پیگیری و به سرانجام رسانید.

مدیر مراکز تخصصی حوزه تصریح کرد: فعالیت های رسانه ای و پوششی از سوی رسانه های جمعی رشد کمی و کیفی پیدا کرده است، ولی هنوز جای کار است و بیش از پیش باید اهتمام داشت.

در ادامه این نشست نمایندگانی از مراکز و موسسات فعال در عرصه مهدویت به ایراد سخن و ارائه نظرات پرداختند.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha