جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدویت

حوزه/ رئیس بنیاد مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی بر ضرورت بهره گیری از معارف مهدوی تاکید کرد و گفت: دهه مهدویت بهترین فرصت تبیین و ترویج معارف ناب مهدوی و بصیرت افزایی در جامعه است.

حجت الاسلام خوشخو، رئیس بنیاد مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به شروع ماه شعبان ، گفت: در روایتی از حضرت محمد(ص) آمده است که فرموند " أَلَا إِنَّ شَعْبَانَ شَهْرِي فَرَحِمَ اللَّهُ مَنْ أَعَانَنِي عَلَى شَهْرِي‏"  ماه شعبان، ماه من است و  خداوند کسی را که در این ماه به من کمک کند، رحمت کند.

وی با اشاره به اعیاد مبارک شعبانیه به خصوص نیمه شعبان، افزود: هر ساله دهه مهدویت از 5شعبان تا 15 شعبان برگزارمی شود که امسال از 23 اریبهشت تا 10 خرداد جشن های این دهه برپا خواهد بود.

رئیس بیناد مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی به آذین بندی سطح شهر اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن و سخنرانی، تبیین معارف مهدوی، آذین بندی سطح شهر و برپایی ایستگاه های صلواتی سطح شهر از برنامه های این دهه است.

حجت الاسلام خوشخو در پایان بر ضرورت بهره گیری از معارف مهدوی تاکید کرد و گفت: دهه مهدویت بهترین فرصت تبیین و ترویج معارف ناب مهدوی در جامعه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha