جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایندگی المصطفی در ماداگاسکار

حوزه/ همه روزه در ایام دهه مهدویت برنامه های متعددی در واحد خواهران و برادران نمایندگی جامعة المصطفی(ص) در ماداگاسکار برگزار می شود.

حجت الاسلام سید تقی قاضوی نماینده جامعه المصطفی در ماداگاسکار، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن ارائه گزارشی از برنامه های این نمایندگی در دهه مهدویت، اظهار داشت: برنامه های اخلاقی با موضوع مهدویت در این ایام، که استقبال روز افزون اساتید، دانش پژوان و عموم مردم، را به همراه داشت از مهمترین برنامه های این نمایندگی به شمار می رود.

وی با بیان این که روز گذشته نشست بزرگی با حضور طلاب و تعداد زیادی از پیروان مکتب اهل  بیت(علیهم السلام) در مرکز اتحاد المبلغین امی برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه با شکوه به همت فارغ التحصیلان جامعه المصطفی و مشارکت نمایندگی جامعه المصطفی در ماداگاسکار برگزار گردید.

نماینده جامعه المصطفی در ماداگاسکار به برخی دیگر از برنامه های این نمایندگی در دهه مهدویت اشاره نمود و اذعان داشت: در روز شنبه آتی سمیناری با حضور بزرگانی از مسیحیت و اهل سنت در ماژونگاه برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام قاضوی در پایان با بیان این که مراسم اختتامیه برنامه های دهه مهدویت از صبح تا عصر روز یکشنبه دوم خرداد ماه، با حضور جمع کثیری از شیعیان و برادران اهل سنت و در مسجد الزهرا(س) ماژونگاه  برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برای شرکت در این مراسم از اساتید مراکز علمی و دینی پایتخت دعوت شده است.

گفتنی است؛ بر اساس تفاهم های صورت گرفته مقرر شده، تا چهار خبرگزاری رسانه ای مکتوب و تصویری کشور ماداگاسکار این سمینار را به صورت وسیع پوشش خبری دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha