جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام مهدی

حوزه/ همزمان با دهه مهدویت در ویژه برنامه‌های «پرسمان دینی» این هفته حرم مطهر رضوی، ویژگی‌هاي حضرت مهدي(عج) تشریح می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مهدی لسانی، رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر، گفت: در هفته جاری که مصادف با دهه مهدویت است، 2 برنامه پرسمان دینی ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: "ویژگی‌هاي حضرت مهدي(عج)" و "توصیه‌های اهل بیت(ع) به جوانان"، موضوعات این هفته برنامه پرسمان دینی است که این جلسات با حضور حجج اسلام و المسلمين کشاورز و منصوری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی، زمان برگزاری این جلسات را سه‌شنبه تا پنجشنبه از ساعت 18 اعلام و اظهار کرد: سلسله جلسات پرسمان دینی ویژه زائران و گروه های زیارتی در مدرسه پریزاد تدارک دیده شده است.

لسانی افزود: ويژه برنامه پرسمان ديني حرم مطهر رضوي از جمله برنامه هاي موفق اداره پاسخگويي به سئوالات ديني حرم مطهر رضوي است كه با توجه به موضوعات مهم اعتقادي و جامعه، برگزار مي شود.

وی با اشاره به اینکه پرسش‌گری از جمله مسائل حیاتی و مهمی است که رشد و تعالی هر فکر و اندیشه‌ای وابسته به آن است، گفت: یکی از اصولی‌ترین اهداف این اداره ایجاد بستر و فضای مناسب برای پرسش و پاسخ است، از این‌رو سلسله نشست‌های"پرسمان دینی" در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha