سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسن کافی

حوزه/ مدیرعامل مجمع مهدیه های کشور، از آمادگی کامل برای برپایی جشن های دهه مهدویت و نیمه شعبان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسن کافی  شب گذشته در ستاد بزرگداشت دهه مهدویت حضور یافته بود، در سخنانی با اشاره به فعالیت 165 مهدیه در سراسر کشور گفت: قریب به نیم قرن از فعالیت نخستین مهدیه در تهران می گذرد و حرکت در این مسیر ارزشمند به عنوان باقیات الصالحاتی است که می تواند برکات بسیاری برای انسان داشته باشد.

وی افزود: مهدیه ها تا ظهور امام عصر(ع) باقی می مانند که باید اهتمام ارزنده ای در راستای ایجاد مهدیه ها در سراسر کشور وجود داشته باشد.

مدیرعامل مجمع مهدیه های کشور، آغاز اولیه و غیر رسمی مهدیه در کشور درسال 42 توسط مرحوم  حجت الاسلام والمسلمین احمد کافی در منزل اجاره ای ایشان با دعای ندبه آغاز شد و کلنگ مهدیه تهران را شهید مدنی زدند گفت: در همان ابتدا اساسنامه ای برای مهدیه تهران ایجاد شد، و مقرر گردید، مهدیه هایی که ساخته می شود، نباید زیر بار حزب و گروه رفته که باید با هیات امنا اداره شده و روحانیون نیز حضور داشته باشند.

وی با بیان این که ترویج فرهنگ مهدویت راهگشای تعالی جامعه می شود، بیان داشت: افرادی که در راستای فعالیت مهدیه ها گام بر می دارند باید مورد حمایت همه مردم قرار گرفته و آن ها را در این مسیر نورانی تنها نگذارید.

مدیرعامل مهدیه تهران با تاکید بر این که برای ساخت مهدیه تهران چندین میلیارد تومان هزینه شده است که همه از سوی مردم تامین می شود، افزود: برای ساخت مهدیه تهران از کم ترین کمک ها بهره گیری کردیم که توانستیم این مجموعه را داشته باشیم.

وی بیان داشت: مجمع های مهدیه در سراسر کشور آمادگی دارند تا با همه امکانات و ظرفیت های خود در خدمت مراسم های دهه مهدویت باشند.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    0 0
    ممنون ازحاج حسن اقای کافی وفرزندان برادر شهید شان،خدا روح پاک و مطهر عشق من شهید حاج احمد کافی،ره، و پدر ومادر و اجداد و برادرش حاج مرتضی را شاد و با اولیا اش محشور فرماید،