جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات قرآن کریم

حوزه/ ساروی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: خواهران طلبه وظیفه دارند که مفاهیم قرآنی را در جامعه احیاء و توسعه دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، خانم خدیجه ساروی، در جمع طلاب ضمن اعلام این مطلب، بیان کرد: قرآن کتابی است که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می یابد و روش درست زیستن را به انسان می آموزد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران افزود: با توجه به این که زندگی طلاب باید با نور قرآن نورانی شود، تحقق این امر مستلزم ایمان و عمل صالح می باشد؛ لذا خواهران طلبه وظیفه دارند که مفاهیم قرآنی را در جامعه و جهان احیاء و توسعه دهند.

وی با اشاره به مسابقات سراسری قرآن کریم مدارس علمیه خواهران، ابراز داشت: مسابقات قرآن هرساله برای طلاب خواهر سراسر کشور برگزار می گردد که در سال جاری 2 نفر از طلاب مازندران در حفظ موضوعی( اشراق)،2 نفر در رشته ترجمه و مفاهیم قرآن(نسیم) و یک نفر در رشته حفظ، 2 نفر در رشته داستان و متن ادبی قرآنی و در مجموع 7 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

ساروی در پایان خاطر نشان کرد: تعدادی از طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران در مسابقات سراسری قرآن حوزه های علمیه خواهران در رشته اشراق، متن ادبی و داستان نویسی قرآنی حائز رتبه برتر گردیدند که در مرکز مدیریت مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha