جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسناتی نجف‌آباد

حوزه/ امام جمعه نجف آباد بابیان این که بهره گیری از ظرفیت های انسانی و منابع داخلی راهبردی جدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: در کشور استعدادهای خوبی در حوزه فکری و دانشی وجود دارد و باید این استعدادها شناسایی وبرای اجرای اقتصاد بکار گرفته شود.

 حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: موضوع که ایشان بیان کردند نشان از نگرانی و دغدغه است و به کرار در سخنرانی های گذشته آن را ارائه کردند.

امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی غیر از اقتصاد ریاضتی است و قوانین اسلامی در اقتصاد مقاومتی محقق می شود، اظهار داشت: اجرای اقتصاد مقاومتی برکات زیادی مانند مقاوم سازی کشور در مقابل بیگانگان، راه اندازی کارخانه های تولیدی و اشتغال جوانان را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت های انسانی و استعدادی جوانان و منابع داخلی، از جمله عوامل راهبردی جدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: در کشور استعدادهای خوبی در حوزه فکری و دانشی وجود دارد و باید این استعدادها شناسایی و به کار گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسناتی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت و فرصت های داخلی منجر به رشد توانایی و استعداد می شود، مبارزه با فساد اقتصادی، رعایت الگوی اصلاح مصرف  را دیگر موارد تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha