پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه نجف

حوزه / امام جمعه نجف در جمع روحانیون کاروان های زیارتی در محل بعثه رهبری در نجف گفت:امروز حوزه علمیه نجف، در وسط میدان است و صدها تن از طلاب و فضلای نجف در میدان های جهاد و نبرد با تکفیری ها حضور دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق، به بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف رفت و ضمن دیدار با مسئول نمایندگی بعثه در نجف ، در جمع روحانیون کاروان های زیارتی سخنرانی کرد.

وی در ابتدای سخنان خود، پیروزی ملت ایران در برگزاری موفقیت آمیز دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت و با اشاره به حضور زائران ایرانی در عتبات عالیات گفت:ما از ارتباط مثبت و سازنده بین دو ملت ایران و عراق استقبال کرده و به همه زائران خوشامد می گوییم.

امام جمعه نجف در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ویژه حوزه علمیه نجف در عرصه های سیاسی و نظامی اشاره و تصریح کرد: امروز حوزه علمیه نجف،  در وسط میدان است و صدها تن از طلاب و فضلای نجف در میدان های جهاد و نبرد با تکفیری ها حضور دارند.

وی افزود: حوزه علمیه نجف همچنین در مناسبت های مختلف ، حضور فعال در بین توده های مردم دارد و شاهد رابطه قوی مردمی با حوزه هستیم.

امام جمعه نجف، آینده عراق را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امروز شاهد حضور چشمگیر مردم عراق در دو عرصه سیاسی و نظامی هستیم و بحمدلله در هر دو عرصه موفق بوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha