شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آرم جمهوری اسلامی

حوزه/ بنیانگذار انقلاب اسلامی ۱۲ فروردین را عید مردم نام گذاری کرد چون مردم ایران در روز ۱۲ فروردین به سربلندی، عزت و اقتداری که سالها به دنبال آن بودند، رسیدند.

خانم امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، ضمن گرامیداشت 12 فروردین جمهوری اسلامی با بیان اینکه 12 فروردین روز اقتدار ملی است و گفت: مردم در 12 فروردین با شرکت در یک همه پرسی به جمهوری اسلامی "آری" گفتند و  بر اساس آن  نظام مقدس جمهوری  اسلامی پایه ریزی شد.

مسئول حوزه خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه بیان داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی 12 فروردین را عید مردم نام گذاری کرد  چون مردم ایران در روز 12 فرودین به سربلندی و  عزت و اقتدار که سالها به دنبال آن بودند، رسیدند.

وی ادامه داد: در آن زمان دشمن درصدد بود که جمهوری را با قیود دیگری از جمله جمهوری دموکراتیک عنوان کنند اما درایت و شجاعت و قاطعیت  امام خمینی (ره) اجازه چنین  کاری را نداد و در نهایت جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر به تصویب رسید.

خانم امیری با اشاره به مجاهدت های بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان داشت: امام خمینی (ره) همیشه نگران اندیشه های باطل و انحرافی برخی افراد نسبت به انقلاب بود و این خطر انحراف را به مردم هشدار داد و نتیجه اینئئ هوشیاری  شکست معاندین و دشمنان انقلاب بود.

مسئول حوزه خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه با اشاره به وظیفه و تکلیف مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: حفظ انقلاب اسلامی در برابر نفوذ دشمنان داخلی و خارجی از ضروریات و وظیفه اصلی مردم است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha