پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 375557
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
دارالقرآن علامه طباطبایی

حوزه/ سلسله جلسات تفسیری دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) از شامگاه ۱۴ فروردین ماه در این مکان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دارالقرآن علامه طباطبایی از سال تحصیلی گذشته اقدام به برگزاری سلسله جلسات تفسیری با حضور آیت الله رضا استادی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی کرد.

این سلسله جلسات روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته برگزار شد و درس تفسیر آیت الله استادی به تفسر سوره مبارکه مومنون با رویکرد تفسیر علامه طباطبایی(ره) اختصاص داشت.

همچنین موضوع تفسیری حجت الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی، پاسخگویی به شبهات جدید قرآنی براساس کتاب نقد قرآن کریم یکی از مستشرقان است.

آیت الله استادی که سالیان درازی در کسوت فقهای شورای نگهبان و سمت ‌های دیگر از جمله دبیری شورای عالی حوزه و مدیریت حوزه علمیه منشا خدمات فراوانی به کشور  و نظام جمهوری اسلامی بوده است از استادان برجسته حوزه محسوب می‌شود و در سلسله دروس خود تاکنون بیش از 60 آیه از این سوره مبارکه را تفسیر کرده است.

همچنین حجت الاسلام محمدعلی رضایی اصفهانی به چندین شبهه نوپدید از جمله شبهات مربوط به ازدواج پیامبر با زینب بنت جحش یا زن پسرخوانده، شبهات مربوط به دیه و ارث زنان، شبهه مربوط به دیدگاه قرآن درباره علوم و ... پرداخته است.

دروس این دو استاد حوزه در سال 95 از هفته جاری از سر گرفته می شود و اولین جلسه پاسخگویی به شبهات جدید قرآنی از امشب 14 فروردین ماه در دارالقرآن علامه طباطبایی که با مدیریت مرتضی نجفی قدسی از فعالان قرآنی کشور اداره می شود آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha