پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کشمیری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی کشمیری، نماینده آیت الله سیستانی در اروپا، شامگاه روز گذشته با بازدید از مرکز امام خوئی به سفر ۲۳ روزه خود به کشور کانادا پایان داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستاین در اروپا شامگاه دیروز به سفر 23 روزه خود به کاناداد پایان داد و این در حالی بود که توانست در این سفر از تمام مساجد، مراکز، مؤسسات و مقابر شهرهای ادمونتون، کلگری، ونکوور، اوتاوا، تورنتو، همیلتون و غیره بازدید و با مسلمانان این مناطق دیدار کند و مشکلات و اختلافات موجود را برطرف سازد.

اما مدرسه امام خوئی آخرین پایگاه این سفر به کانادا بود که حجت الاسلام و المسلمین  کشمیری در این بازدید با شیخ باقری مدیر این مرکز دیدار و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت و پس از آن در دیدار با اساتید این مرکز توصیه هایی را در زمینه برخورد و تعامل با دانش آموزان را مطرح کرد و افزود: مرجعیت نجف اشرف عنایت فراوانی به جوانان و دانش آموزان دارند و مایل است این دانش آموزان به درجات عالی و ممتاز علمی برسند.

نماینده آیت الله سیستانی در بازدید از مرکز امام خوئی همچنین در جشن میلاد امیرالمؤمنین(ع) و جشن تکلیف دختران این مرکز شرکت کرد و درباره شرافت و کرامت و جایگاه بندگی و عبادت خداوند متعال برای آنها سخن گفت.

ایشان در ادامه این سفر از مرکز اهل بیت(ع) نیز بازدید و درباره الگو بودن امام علی علیه السلام در زمینه ایمان و رفتار و سلوک سخن گفت و افزود: کسی که ادعای شیعه بودن و دوستی امیرالمؤمنین(ع) را دارد شایسته است در راه ایشان حرکت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha