جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جامعةالمصطفی

حوزه/ گروهی از علما و اساتید جامعة المصطفی شاخه لبنان به زیارت حرم مطهر حضرت عباس(ع) مشرف شده و از بخش های مختلف حرم مطهر بازدید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از جامعة المصطفی شاخه لبنان به زیارت حرم مطهر حضرت عباس(ع) مشرف شدند و پس از زیارت مرقد مطهر از بخش های مختلف حرم نورانی قمر بنی هاشم از جمله کتابخانه و مرکز نسخه های خطی بازدید کردند و در جریان بخشی از گنجینه های نهفته در این کتابخانه قرار گرفتند.

شیخ ابراهیم حسن مسئول این گروه و نماینده جامعة المصطفی در لبنان گفت: به فضل و منت خداوند متعال به زیارت آستان مقدس حضرت عباس(ع) مشرف شدیم و هدف اصلی ما از این سفر زیارت مرقد مطهر امام حسین و برادرش عباس علیهماالسلام و سایر عتبات مقدس عراق می باشد و البته در حاشیه این زیارت در جریان آخرین پروژه های عمرانی حرم مطهر حضرت عباس(ع) قرار گرفتیم و از بخش های مختلف کتابخانه حرم مطهر بازدید کردیم و از نزدیک شاهد پیشرفت این مرکز بودیم.

وی افزود: گروه ما شامل مجموعه ای از اساتید، علما و فارغ التحصیلان جامعة المصطفی می باشد و واقعا هربار که به زیارت مرقد مطهر حضرت عباس(ع) مشرف می شویم از دیدن میزان پیشرفت ها شگفت زده می شویم و امیدواریم این زیارت ها و ارتباطات میان حوزه های علمیه و دانشگاه های دینی وعتبات مقدس ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha