شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی مازندران

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز روحانیت رسالت سنگینی در دفاع از دین و ارزش های اسلامی بر عهده دارد، گفت: دشمنان در تلاش اند مردم را از دين و روحانيت جدا و نظام اسلامی را تضعيف کنند، اما هيچ‌گاه موفق نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، امروز در جمع روحانیان گروه های تبلیغی استان مازندران، به نقش مهم روحانيت به عنوان مبلغان فرهنگ ديني در جامعه اشاره کرد و گفت: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبري، روحانیون عناصر اصلي ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانيت در همه شئون فرهنگي و اجتماعي مردم حضور دارد، افزود: حضور در صحنه روحانیت همواره موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.

وی با اشاره به احساس ضرورت حضور روحانيت در جامعه، افزود: هنجارها و ارزش‌هاي تبليغ شده از سوی روحانيت در جامعه موجب سعادت هر جامعه مي‌شود

حجت الاسلام صادقی، حوزه و روحانيت را مرزبان استقلال فرهنگ شيعه دانست و با بیان این که گسترش اين فرهنگ نيز بر عهده طلاب و روحانیون است، گفت: امروز روحانیت در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی قرار دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: طلاب و روحانیون هميشه خود را حافظ، مبلغ و ناشر دين مي‌دانند، از اين رو خدمت در نظام جمهوري اسلامي را ضروری مدانند.

وی با اشاره به این که امروز روحانیت رسالت سنگینی در دفاع از دین و ارزش های اسلامی بر عهده دارد، افزود: دشمنان در تلاش اند مردم را از دين و روحانيت جدا و نظام اسلامی را تضعيف کنند، اما هيچ‌گاه موفق نخواهند بود، چرا حوزویان همواره همگام با مردم خواهد بود.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: امروز با عظمتي كه مرجعيت شيعه به بركت خلوص نيت و تلاش خستگي ناپذير امام راحل در سراسر گيتي به دست آورده، نعمت بسيار بزرگ و بي بديل است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بابيان اين‌كه شيعه درطول تاريخ مشکلات فراواني كشيده است، يادآورشد: بايد از موقعيت ايجاد شده در جهان براي تشيع، در جهت توسعه و گسترش حوزه هاي علميه و تبليغ و ترويج هرچه بيشتر روحانيت بهره گرفت.

حجت الاسلام صادقی افزود: در شرایط امروز جامعه كه دشمن از همه ابزارها برای ضربه به دین استفاده می کند روحانيت نبايد نسبت به آموزش مسايل تربيتي به جوانان و نوجوانان بي تفاوت باشند.

وي در پایان یادآور شد: امروز شبهات فرواني بر سر جوانان مي بارد كه بايد از سوی مبغان دینی و به بهترين نحو ممكن پاسخ داده شود چرا كه استكبار جهاني براي نابودي ايران اسلامي به همه ترفندها و دسيسه هاي شيطاني متوسل شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha