یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرمانده تیپ امام صادق علیه السلام

حوزه/ فرمانده تیپ مستقل امام صادق(علیه السلام) گفت: حوزه علمیه به عنوان پرچمداران مکتب امام حعفرصادق علیه السلام و مهد انقلاب اسلامی بیش از ۵ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فرد چهارشنبه شب در آیین گرامیداشت شهدای روحانی و تجلیل از اساتید ایثارگر حوزه های علمیه در مدرسه فیضیه اظهارداشت: ملت ایران  در طول تاریخ انقلاب اسلامی مورد حمله 17 هزار عملیات تروریستی در کشور قرار گرفته که در این ترورهای ناجوانمردانه، شهدای زیادی از جمله شهیدان مطهری، بهشتی، باهنر، قدوسی، دستغیب، صدوقی، اشرفی اصفهانی و... به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی بیان داشت: حوزه های با برکت علمیه در طول دفاع مقدس نیز همانند سایر عرصه های جهاد و دفاع به عنوان پیشقراولان مکتب ایثار و شهادت بیش از 5 هزار شهید را تقدیم نظام اسلامی کرد.

فرمانده تیپ مستقل امام صادق علیه السلام تصریح کرد: امروز به برکت حوزه های علمیه و رسالت الهی که برعهده دارند چراغ اسلام و انقلاب روشن است و این عزت و آبرو به یکباره به دست نیامده است، خون ها، رشادت ها، ایثار ها و از جان گذشتگی هایی رویداده است تا این عزت کسب شده است، لذا نسبت به این خون ها و ایثارگری ها همه مدیون هستیم.

حجت الاسلام طیبی فرد تاکید کرد: امروز جهان استکبار و استبداد فرزندان نامشروع خود را با یک رنگ و لعاب اسلامی به جان ملت های مظلوم مسلمان انداخته تا به هدف نهایی خود یعنی مقابله با انقلاب اسلامی و خاستگاه آن حوزه های علمیه بپردازد و این شهدای مدافع حرم به منظور دفاع از مکتب اسلام خون خود را نثار می کنند.

وی خطاب به حوزویان گفت: امروز حوزه های علمیه اگر بخواهند مقابل این دشمنی ها بایستند و کاری انجام دهند در وهله  نخست باید دشمن و عوامل داخلی آن را بشناسند، سپس نقشه های شوم آنان را شناسایی کرده و در نهایت کسانیکه وظیفه هموار سازی مسیر حرکت آنان را عهده دار می باشند را به همگان معرفی کنند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha