جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جباری مدیرکل خدمات فرهنگی مرکز خدمات

حوزه/ مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات گفت: اگر طلبه خانواده‌ای موفق و با هویت حوزوی داشته باشد در انجام مأموریت حوزوی موفقیت بیشتری خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام جباری صبح امروز در همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانی غیر ایرانی جامعه المصطفی با بیان اینکه دشمن امروز می‌دانند که کجا را باید برای ضربه زدن به اسلام هدف قرار دهند، گفت: حوزه علمیه به عنوان یک نهاد فرهنگی، متکفل دین مردم است و دشمن تا دندان مصلح فهمیده است اگر بخواهد ندای اسلام را خاموش کند چاره‌ای ندارد جز اینکه این کانون فرهنگی و اسلامی را آسیب رساند.

وی بیان کرد: شما عزیزانی که خانواده‌تان از وطن و کشورشان هجرت کرده و برای کسب علوم اسلامی و تبلیغ تشیع به ایران آمده‌اند و روزی به وطنشان بازگردند و رسالت حوزوی انجام دهند بیشتر مورد هجمه دشمنان قرار دارند.

مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات با بیان اینکه اگر پدران شما همراه خوبی نداشته باشند نمی‌توانند در کار خود موفق باشند گفت: اگر طلبه خانواده‌ای موفق و با رنگ و هویت حوزوی داشته باشد در انجام مأموریت حوزوی موفقیت بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: شما اگر سرباز امام زمان(عج) را یاری کنید و زمانی که به وطن خود بازمی‌گردید رفتار اسلامی داشته باشید مطمئن باشید که اجرتان از پدرتان کمتر نخواهد بود.

حجت الاسلام جباری با اشاره به اینکه وظیفه‌ای که شما دارید فراتر از افراد دیگر است، گفت: در این شبیخون فرهنگی که از هر راهی برای آسیب زدن استفاده می‌کنند باید دقت کنید و حواستان جمع باشد.

وی به برنامه‌های مرکز خدمات ویژه خانواده طلاب و روحانیون اشاره کرد و افزود: همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون یکی از برنامه‌ها است و چند سالی که مرکز خدمات اقدام به برگزاری این برنامه‌ها می‌کند موجب شده است که تعداد ممتازین تحصیلی در این چند سال رشد بسیاری پیدا کند.

مدیرکل خدمات فرهنگی مرکز خدمات بیان کرد: برنامه‌های تربیت‌بدنی و فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های مرکز خدمات است و درخواست داریم که با حضور در سایت مرکز خدمات از جزئیات آن اطلاع حاصل کرده و از این خدمات استفاده کنید.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha