چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کردند: باید برای تبلیغ و ترویج دین از قرآن و بیانات ائمه معصومین(علیهم السلام) الهام و درس گرفت، تا بتوانیم در جامعه تاثیر گذار باشیم.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار  رئیس و اعضای انجمن  ارتباطات و تبلیغ حوزه، با بیان اینکه فلسفه وجودی حوزه و حوزویان در امر تبلیغ خلاصه می شود گفتند: این امر برای تاثیر گذاری بیشتر نیازمند به برنامه ریزی دقیق دارد.

این مرجع تقلید افزودند: موضوع دوم امر به معروف وشناخت آن است باید این امررا در جامعه به اجرا گذاشت.

معظم له بیان داشتند: ائمه طاهرین(ع) جامعه اسلامی را برای شناخت امر به معروف و انجام آن، تشویق می­ کردند و راهنمایی می کردند.

 ایشان افزودند: باید برای تبلیغ و ترویج دین از قرآن و بیانات ائمه الهام و درس بگیریم.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: باید در مقابل دنیای امروز بسیار قوی عمل کرد تا نشان دهیم  بر حق هستیم ، البته تلاش برای این امر حرکت و برنامه ریزی می خواهد.

 معظم له بیان داشتند: باید مبلغ بداند چگونه پاسخ گوی به شبهات و مشکلات باشد باید دارای ذوق و سلیقه بود

 ایشان افزودند: مبلغ باید احاطه علمی بر مباحث داشته باشد تا بتواند تاثیر گذار باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار با بیان این که  مراجع تقلید پشتیبان انجمن تبلیغ هستند گفتند: اسلام در مقابل با اهریمنان قرار گرفته است،  باید برای رساندن پیام دین رسانه ای فعال داشته باشیم، تا بتواند پیام دین را به همه برساند.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم نیز در این دیدار  گفت:  حدود یک سال سه ماه از زمان تاسیس انجمن تبلیغ می گذرد و تبلیغ باید به دغدغه تبدیل شود، به خاطر همین دغدغه در بهمن ماه سال گذشته این انجمن  تصویب شد.

  وی بیان داشت: این انجمن در این مدت همایش کرسی های مختلف آموزشی برگزار  کرده  و انجمن اگر چه نوپا است، اما با حمایت و  رهبری  و مراجع  به نهاد تاثیر گذاری تبدیل خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha