جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 379703
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو

حوزه /مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: یکی از ویژگی های برجسته امام سجاد (ع) رسیدگی به خانواده فقرا و مستمندان بود که امروز این مهم باید مورد توجه قرار گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین با تبریک ولادت امام سجاد(ع)، گفت: امام سجاد(ع) القاب فراوانی دارند و اگر تمام سجده های دنیا را جمع آوری نماییم، به سجده تاثیر گذار این امام نمی رسد.

این استاد حوزه  بیان داشت: بهترین راه نزدیکی به خدای متعال سجده است که بایدهمه ما بتوانیم از سیره و سبک زندگی ائمه معصومین در زندگی به کار ببندیم.

وی در بیان دیگر ویژگی های این امام همام خاطرنشان کرد: امام زین العابدین(ع) در دفاع از دین همیشه ثابت قدم بودند وحتی بعد از قیام سید الشهدا(ع) این آثار را به خوبی محافظت نمودند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین به ویژگی برجسته امام سجاد(ع) اشاره وبیان داشت:یکی از ویژگی های برجسته حضرت سجاد(ع) رسیدگی به خانواده فقرا ومستمندان بود وحتی در برگشت از کربلا، فقط 100 خانواده تهیدست  در مدینه را رسیدگی و با زحمت و تلاش خود آنها را اداره می کردند که امروز این ویژگی، باید اولویت متمکنین ما در جامعه قرار بگیرد.

وی اظهارداشت: امروز در جامعه جوانان نیازمند وجود دارند که باید متمکنین ما بیش از هر زمان برای این افراد ایجاد شغل نمایند .

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امام سجاد(ع) آبروی مومن را حفظ می کرد و این ویژگی، باید نصب العین  متمکنین ما در جامعه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha