یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 380045
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
مشاوره

در راستای ارائه خدمات دینی و مشاوره اسلامی همکاری های حوزه و بهزیستی استان سمنان افزایش می یابد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، نشست مشترک  مدیر حوزه علمیه سمنان  و مدیر کل اداره بهزیستی استان برگزار شد. در این نشست مشترک که با حضور معاونین  تبلیغ و آموزش های کاربردی و  تهذیب  حوزه و هم چنین  معاونین   فرهنگی و اجتماعی اداره بهزیستی در اداره بهزیستی استان صورت پذیرفت ، ایزد فر،مدیر کل بهزیستی استان ، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مهمترین بعد سلامت اجتماعی افراد ،که اداره بهزیستی متکفل آن می باشد بعد سلامت روحی و روانی افراد جامعه است که حوزه های علمیه با نقش ارزنده خود می توانند  ما را در نیل به این هدف ارزنده یاری سازند.

وی در ادامه  برهمکاری مشترک  در زمینه های گوناگون تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد مدیر حوزه علمیه استان  نیز در این جلسه ضمن تبریک هم در ادامه این نشست گفت: ما معتقدیم آموزه های دین اسلام در موارد بسیاری توسط علم کشف و مورد تائید قرار می گیرد .

  وی ادامه داد: همچنین اعتقاد داریم بسیاری از الگوهای اجتماعی در سنین کودکی شکل می گیرد فلذا توجه به مهد های کودک به عنوان یکی از مراکز حساس تربیتی بسیار مهم می باشد وپیشنهاد اجرایی شدن تفاهم نامه فیما بین  دو مرکز را در راستای شکل گیری مهد های کودک امین داریم.

حجت الاسلام فامیلی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان هم در ادامه ، به برنامه ریزی های صورت پذیرفته در راستای تاسیس مرکز مشاوره دینی وبرگزاری دوره های آموزشی جهت مربیان مهد های کودک اشاره کرد.

حجت الاسلام عجم ،معاون تهذیب حوزه علمیه استان،نیزازاقدامات صورت پذیرفته جهت برگزاری دوره های تربیت مشاوردر تیرماه امسال  اشاره و گزارشی  ارائه کرد.

در ادامه جلسه، هریک از معاونین اداره بهزیستی هم  به محورهای پیش رو که منجر به افزایش همکاری های فیما بین می گردد، پرداختند.

در پایان جلسه نیز مقرر گردید ، پیش نویس تفاهم نامه همکاری  دو نهاد  آماده  و  پس از اصلاحات به امضاء مدیر حوزه علمیه استان و مدیر بهزیستی استان برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha