سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
[۳۸۰۷۱۱] منوهای غذای حلال در شیرینی‌پزی معروف بیگ اپل در آمریکا

حوزه/ به گفته جمال آئون یکی از تجار شیرینی‌پزی‌های بیگ اپل، رستوران جدید ایالت میشیگان قرار است منوی مخصوصی با گواهی‌نامه غذاهای حلال داشته باشد تا پاسخگوی نیاز مشتریان و همسایگان مسلمان در جامعه اسلامی باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از pressandguide.com، رستوران و شیرینی‌پزی‌ زنجیره‌ای محبوب و مشهور بیگ اپل در آمریکا شعبه‌ جدیدی را در ارتفاعات دیربورن در ایالت میشیگان راه‌اندازی کرده و قصد دارند به هدف جلب رضایت مشتریان مسلمان، منوی غذاهای حلال به محصولاتش اضافه کند.

جمال آئون یکی از تجاری که سال‌های زیادی عضو کمپانی شیرینی‌پزی بیگ اپل بوده از باز شدن شعبه جدید این فروشگاه در جاده فورد ارتفاعات دیربورن ایالت میشیگان در وایل ژوئن 2016 ابراز رضایت و خشنودی کرد.

به گفته ایشان، رستوران جدید واقع در دیربورن منوی مخصوصی با گواهی‌نامه غذاهای حلال دارد تا پاسخگوی نیاز مشتریان و همسایگان مسلمان در جامعه اسلامی باشد.

مغازه‌های زنجیره‌ای  بیگ اپل در آمریکا، کافه‌های نانوایی واقع در دیرفیلد و ایلینوز هستند. آن‌ها قهوه و دیگر محصولات مرتبط با آن را به مشتریان ارائه می‌دهند. محصولات بیگ اپل تحت مارک‌های تجاری شیرینی‌های بیگ اپل، قهوه بروستر و کلوچه‌های مورد علاقه به فروش می‌رسند.

شیرینی‌پزی‌های بیگ اپل که در صنعت شیرینی‌پزی آمریکا منحصر به فرد هستند، از معدود رستوران‌هایی هستند که شیرینی‌هایشان را خودشان در داخل آشپزخانه رستوران و از مواد اولیه با کیفیت بالا و محصولات تازه تهیه می‌کنند. آن‌ها در آغاز کارشان را با منوی‌های صبحانه، کافه شیرینی و اغذیه فروشی آغاز کردند و پس از مدتی ساندویچ‌های مختلف، کلوچه، نوشیدنی‌ها، قهوه و انواع آب میوه‌ها را به منوی خود اضافه کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha