شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ سلمان

حوزه/ محمد سلطان گفت: تشدید حکم زندان شیخ علی سلمان دبیرکل الوفاق از ۴ سال به ۹ سال نشان دهنده ظلم و بی عدالتی نظام بحرین است و اینکه احکام دادگاه و سیستم قضایی بحرین از سوی پادشاه صادر می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محمد سلطان از فعالان حقوق بشر و عضو مرکز حقوق بشر بحرین، در گفتگو با فرانس 24 گفت: تصمیم دادگاه استیناف بحرین مبنی بر تشدید حکم زندان شیخ علی سلمان دبیرکل الوفاق از 4 سال به 9 سال نشان دهنده ظلم و بی عدالتی نظام بحرین است و اینکه احکام دادگاه و سیستم قضایی بحرین از سوی پادشاه صادر می شود؛ چراکه وزیر دادگستری خود عضو خاندان سلطنتی و پسرعموی پادشاه است و پادشاه هم رئیس شورای عالی دستگاه قضا است.

وی با اشاره به گزارش وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه مسئولان نظام بحرین مرتکب ظلم و ستم علیه شهروندان شیعه می شوند گفت: نظام بحرین در همین راستا شورای علمای بحرین را منحل کرد و تابعیت بحرینی شمار زیادی از شهروندان و فعالان و علما را باطل کرد و دست به بازداشت های گسترده و ظالمانه سیاسیون می زند که تمام این اقدامات از مصادیق ظلم و بی عدالتی در حق شیعیان کشور می باشد.

سلطان ادامه داد: نظام بحرین بر سر راه اصلاحات مانع تراشی می کند و با بازداشت و زندانی کردن و تشدید حکم زندان شیخ سلمان این واقعیت را بار دیگر ثابت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha