جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
[۳۸۱۲۱۶] تظاهرات‌کنندگان فلسطینی کارخانه واردات محصولات اسرائیل را پلمپ کردند + تصاویر

حوزه/ تظاهرکنندگان فلسطینی روز گذشته در راستای پیروی از جنبش بایکوت و تحریم اسرائیل، دروازه‌های یک کمپانی را که واردکننده محصولات اسرائیلی به بیت لحم بود پلمپ کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از english.pnn.ps، تظاهرکنندگان فلسطینی روز گذشته در راستای پیروی از جنبش بایکوت و تحریم اسرائیل، دروازه‌های یک کمپانی را که واردکننده محصولات اسرائیلی به بیت لحم بود پلمپ کردند. این تظاهرات توسط چندین نهاد، سازمان و فعالان مدنی از اردوگاه پناهندگان دهیشه آغاز شد و به سمت محل این کمپانی به حرکت درآمد. تظاهرکنندگان سپس با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی از تجار خواستند تا واردات کالاهای اسرائیلی را متوقف کنند. تظاهرکنندگان همچنین بعضی از محصولات اسرائیلی را در این کمپانی تخریب کردند.

یوسف الشرقاوی فعال مدنی و عضو کمیته هماهنگی مبارزه مردمی در سخنرانی خود گفت: جنبش بایکوت و تحریم اسرائیل حتی در ماه رمضان که بازارهای اسلامی بیش از گذشته فعال هستند، ادامه داشته و گسترش پیدا خواهد کرد.

این راهپیمایی سپس به سمت ایست بازرسی رفته و شرکت کنندگان پرچم‌های فلسطین را برافراشته و علیه اشغال سرزمین‌های فلسطین شعار دادند. نظامیان اسرائیلی نیز با گاز اشک آور و نارنجک صوتی پاسخ شعارهای فلسطینیان را دادند.

اعضای این کمپین همچنین از دولت فلسطین خواستند که جلوی دادن اجازه نامه و مجوز واردات به فلسطینیانی که با شرکت‌های اسرائیلی معامله می‌کنند را بگیرند و مزایای اقتصادی این معاملات را برای اشغال‌گران و ارتش اسرائیل مدنظر داشته باشند.

دکتر مصطفی البرغوثی دبیرکل ابتکار ملی فلسطین گفت: این کمپین پنجمین سازمانی است که محصولات اسرائیلی را بایکوت کرده و با سایرین متفاوت است، زیرا از تمام سازمان‌هایی که اسرائیل را بایکوت کرده‌‌اند حمایت می‌کند. به علاوه این کمپین شرکت‌هایی را که محصولات اسرائیلی وارد می‌کنند تحت فشار گذاشته زیرا با این اقداماتشان به اقتصاد اسرائیل و ارتش رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.

منذر امیره هماهنگ کننده کمیته هماهنگی مبارزه مردمی نیز گفت: گام‌های بیشتری برای تشدید عملکردهای جنبش وجود خواهند داشت که از جمله آن‌ها فشار بر دولت فلسطین برای جلوگیری از واردات محصولات اسرائیلی به کرانه باختری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha