پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام خمینی

حوزه/همایش بین المللی «امام خمینی و امت اسلامی» با حضور شخصیت های خارجی و داخلی، پنج شنبه۱۳خرداد از ساعت۸صبح الی ۱۸در هتل لاله تهران برگزار می گردد.

حجت الاسلام حاتمی، مسئول هماهنگ کننده همایش بین المللی «امام خمینی و امت اسلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» به  تشریح اهداف و برنامه های این همایش پراخت و گفت: این همایش بزرگ به همت دانشگاه  ادیان و مذاهب و با همکاری مرکز تنظیم و نشر آثارحضرت امام خمینی (ره)، معاونت بین الملل حوزه، 13خرداد در هتل لاله تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: قریب به 220شخصیت از کشورهای مختلف که در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل  شرکت دارند در این همایش نیز حضور خواهند داشت.حجت الاسلام حاتمی، مسئول هماهنگ کننده همایش بین المللی «امام خمینی و امت اسلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری

مسئول هماهنگ کننده همایش بین المللی«امام خمینی و امت اسلامی»، افزود: در این همایش شخصیت های برجسته حوزوی، کشوری و لشکری از داخل کشور نیز شرکت می کنند و شخصیت هایی از هر دو مذهب شیعه و سنی  در زمینه  تقریب بین المذاهب از نگاه امام خمینی به سخنرانی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام حاتمی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برگزاری این گونه همایش ها  چه تاثیری در ترویج اندیشه های ناب امام راحل خواهد داشت تاکید کرد: با عنایت به اینکه امام خمینی یک شخصیت جهانی هستند ترویج اندیشه های ناب امام خمینی به معنای صدور انقلاب اسلامی است و با استفاده از این گونه فرصت ها اندیشه های امام خمینی ره به دنیا صادر خواهد شد.

 

حجت الاسلام حاتمی در پایان با بیان اینکه  خروجی و اهداف این همایش، شناخت هرچه بیشتر اندیشه های امام راحل خواهد بود افزود: مقالات رسیده به این همایش، تحت عنوان کتابی به عنوان « امام خمینی و امت اسلامی» به زبان های مختلف ترجمه و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha