پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 381225
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
دوره میثاق طلبگی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه از برگزاری دوره "میثاق طلبگی" در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خبر داد.

حجت الاسلام محسن عزتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از اجرای طرح "میثاق طلبگی" در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و گفت: بیش از 50 داوطلب ورود به حوزه جهت آشنایی با فضای درس و بحث حوزه، در طرح میثاق طلبگی شرکت می کنند.

معاون تهذیب مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم جهت غربالگری داوطلبین ورود به حوزه و آشنایی آنان با مسائل طلبگی اندیشیده شده است.

 وی در ادامه افزود: داوطلبین ورود به حوزه با شرکت در دوره میثاق طلبگی با مسائل آموزشی، تهذیبی و اخلاقی آشنا شده و راه و رسم طلبگی و اهمیت تبلیغ و تبیین دین را می آموزند.

حجت الاسلام عزتی یادآور شد: داوطلبین، در این دوره با مباحثی همچون ماهیت طلبگی، احکام و اعتقادات، اخلاق فردی و اجتماعی و ... آشنا شده و استعداد و توانایی خود را برای ادامه تحصیل در حوزه محک می زنند.

معاون تهذیب مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه در پایان ابراز داشت: دوره میثاق طلبگی نقش بسزایی در آشنایی هرچه بیشتر داوطلبین با ضرورت تبلیغ و ترویج دین، تحصیل علوم دینی و نقش حوزه های علمیه در هدایت مردم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فردی دارد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha