چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار حجت الاسلام
 داود زارع با حجت الاسلام  سید حبیب الله موسوی

حوزه/همکاری و هماهنگی برنامه های حوزه علمیه برادران و خواهران سطح فرهنگی استان را اعتلا می بخشد و فرهنگ دینی را در جامعه توسعه می بخشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین داود زارع ،سرپرست حوزه خواهران استان با حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی دیدار کرد.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ، در این جلسه با تقدیر از زحمات مدیر حوزه علمیه برادران استان کرمانشاه در جهت پیشبرد اهداف حوزه های علمیه عنوان داشت: وجود پربرکت سربازان و مسئولان متعهد به آرمان های انقلاب موجب رشد و تعالی حوزه های علمیه خواهد شد.

حجت الاسلام زارع به ظرفیت بالای حوزه علمیه خواهران در زمینه ترویج و تبلیغ دین اشاره و ابراز داشت: حمایت و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مدیر حوزه علمیه برادران استان کرمانشاه می تواند حوزه خواهران را در جهت رساندن پیام الهی و ادامه رسالت ائمه اطهار علیهم السلام و تحقق رسالت تبلیغی خود یاری نماید.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: تعامل حوزه علمیه برادران و خواهران سازنده بوده و موجب تقویت مبانی اسلام و گسترش آموزه های دینی می شود.

وی ابراز داشت: همکاری و هماهنگی برنامه های حوزه علمیه برادران و خواهران سطح فرهنگی استان را اعتلا می بخشد و فرهنگ دینی را در جامعه توسعه می بخشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی هم  در ادامه این جلسه بیان داشت: تعلیم و تربیت طلاب خواهر در جهت ترویج و تبیین معارف الهی مستلزم وجود مدیرانی با بصیرت و متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: خدمات صادقانه و خصوصیات اخلاقی مدیرانی همچون حجت الاسلام عزیزمراد منصوری (ره) مدیر اسبق حوزه علمیه خواهران کرمانشاه می تواند الگویی برای سایر مسئولان حوزوی باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امروزه ترویج آموزه های دینی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، تعامل و همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران می تواند سازنده و موجب رشد، پيشرفت و توسعه حوزه هاي علميه گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha