شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 دوره میثاق طلبگی

حوزه/ مسئول فرهنگی پنجمین دوره طرح میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان قم از آموزش ۱۴۰۰طلبه جوان حوزه علمیه استان قم تا پایان دوره در تفرش خبر داد.

حجت الاسلام محمدابراهیم انصاری شیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: با حلول ماه مبارک رمضان پنجمین دوره میثاق طلبگی با حضور طلاب مقاطع دیپلم فعالیت خود را آغاز کرد و امیدواریم تا اواسط شهریور ماه ده دوره حضور طلاب مقاطع سیکل، دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و یک دوره داوطلبان سفیران هدایت را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در هر دوره به طور متوسط میزبان 150 طلبه جدیدالورود حوزه علمیه قم خواهیم بود، بیان داشت: در طول دوره، داوطلبان جدید الورود با حضور اساتید مجرب و متخصص و گروه های مشاوره مورد آموزش و ارزیابی قرار می گیرند که انشاءالله از آمادگی هر چه بیشتر برای ورود به حوزه برخوردار باشند.

حجت الاسلام انصاری به برگزاری طرح میثاق طلبگی داوطلبان جدیدالورود مقطع دیپلم اشاره کرد و افزود: طرح میثاق طلبگی برای مقطع دیپلم در قالب سه  دوره در طول ماه مبارک رمضان برگزارمی شود.

مسئول فرهنگی این دوره طرح میثاق طلبگی حوزه علمیه استان قم با بیان اینکه طرح میثاق طلبگی تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت، گفت: این طرح ویژه داوطلبان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با حضور 180 نفر در مردادماه آغاز شده است.

حجت الاسلام انصاری شیری ادامه داد: امید است تا پایان تابستان یک دوره میثاق طلبگی برای داوطلبان سفیران هدایت و طلاب شهرستانی تحت مدیریت حوزه علمیه قم برگزار کنیم.

وی با اشاره به برخی از برنامه های طرح میثاق طلبگی، خاطرنشان ساخت: در طول این دوره های آموزشی و معرفتی، قریب به 15 استاد و کارشناس مشاوره حوزوی ما را در برپایی و برگزاری هر چه بهتر یاری می کنند.

مسئول فرهنگی این دوره طرح میثاق طلبگی تصریح کرد:  آیت الله حائری شیرازی و حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان به عنوان اساتید اخلاق دوره و اساتید معظمی از جمله: حجج اسلام و المسلمین قائمی، عالم زاده نوری، همتیان، نصراللهی و ... به صورت شبانه روزی در خدمت دوره هستند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha