جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قیس الخزعلی

حوزه/ خزعلی گفت: اگر آل خلیفه بخواهد خطوط قرمز را زیر پا بگذارد، نیروهای ما آماده حمایت از مردم بحرین در مقابله با نظام هستند؛ چراکه به نظر می رسد راه حل سیاسی به تنهایی برای حل بحران کافی نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام قیس الخزعلی دبیرکل گردان های اهل الحق عراق گفت: اگر آل خلیفه بخواهد خطوط قرمز را زیر پا بگذارد، نیروهای ما آماده حمایت از مردم بحرین در مقابله با نظام هستند؛ چراکه به نظر می رسد راه حل سیاسی به تنهایی برای حل بحران کافی نیست.

وی افزود: تجربه ما در عراق این است که راه حل سیاسی و دیپلماسی به تنهایی نتیجه نمی دهد، البته اقدامات دیپلماتیک برای نشان دادن مظلومیت مردم بحرین به جهان لازم است اما کافی نیست و باید به آن گزینه مقاومت هم افزوده شود.

خزعلی ادامه داد: ما از آغاز بحران بحرین چنین باوری داشتیم تا زمانی که مردم بحرین وارد جاده پر از خار مبارزه نشوند، نمی توانند بر دشمن خود غلبه کنند و در صورت مقاومت است که نظام مجبور خواهد شد در برابر خواسته مردم کرنش کند و سر تسلیم فرود بیاورد و ما با تمام توان خود از این گزینه حمایت می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما برای حمایت از مردم بحرین و احساء و قطیف آماده ایم و بخش زیادی از گردان های مقاومت بر این باورند که دومین وظیفه آنها در کنار بسیج مردمی عراق، یاری و حمایت از مردم بحرین و احساء و قطیف در صورت گذشتن دشمنان از خطوط قرمز می باشد.

این اظهار نظر خزعلی در حالی صورت می گیرد که خبرهای داخلی بحرین حاکی از این است که آل خلیفه بنا دارد آیت الله شیخ عیسی قاسم را بنا بر اتهامات واهی بازداشت کند و مردم بحرین از آغاز انقلاب خود اعلام کرده اند که آیت الله عیسی قاسم از خطوط قرمز آنها به شمار می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha