یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حزب الله

حوزه/ حزب الله در پی لغو تابعیت آیت الله قاسم بیانیه ای منتشر کرد و این اقدام را به معنی سلب آزادی و زندگی شرافتمندانه قلمداد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حزب الله لبنان در پی لغو تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم بیانیه ای منتشر کرد و این اقدام را به معنی سلب آزادی و زندگی شرافتمندانه قلمداد کرد.

حزب الله اقدام بی سابقه رژیم بحرین در لغو تابعیت این عالم جلیل القدر و رهبر شجاع را محکوم کرد و آن را اقدامی بسیار خطرناک دانست؛ چراکه ایشان دارای جایگای والای دینی و موقعیت بزرگی در بین هم میهنان و امت اسلامی دارد و پشتیبان واقعی حاضر و آینده بحرین است.

حزب الله در بیانیه خود، این اقدام را حاکی از این دانست که رژیم بحرین با درگیری با جنبش های مسالمت آمیز مردمی به پایان راه رسیده است و این اقدام او این پیام خطرناک را در بردارد که نه اصلاحی و نه حقوقی و نه گفتگو و نه افقی سیاسی وجود دارد و رژیم با حماقت خود ملت بحرین را مجبور می کند تا گزینه های سخت را انتخاب کنند که پایان آن برای این رژیم دیکتاتوری فاسد وخیم خواهد بود.

حزب الله به این نکته اشاره کرد که این جنایت جدید نشانگر اوج حملات استبدادی است که این رژیم در حق ملت بحرین صورت می دهد و این اقدام به معنی لغو جنسیت این ملت با تمام مؤلفه ها و انقلابش می باشد و چالشی در مقابل برخورداری آن ها از زندگی آزاد و شرافتمندانه است؛  چراکه لغو جنسیت از هر شهروندی که از حقوق طبیعی در بین شهروندان برخوردار است، به ویژه عالم بزرگی همچون شیخ قاسم که در بحرین متولد و بزرگ شد، پذیرفتنی نیست. این اقدام به خاطر اهداف استبدادگرانه و اجرای مجازاتی که در دنیا شناخته شده نیست و فقط توسط مقامات بحرینی این گونه توهین آمیز صورت گرفته که معتقد است که تابعیت را حاکم به ملت اعطا می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha