جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه

حوزه/ رژیم آل سعود بعد از اینکه پرده رسوایی اش کنار رفت و روابط دوستانه اش با هم پیمانان صهیونیستی اش آشکار شد، دیگر نمی تواند خود واقعی و خبیثش را پنهان کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبر گزاری «حوزه»،‌ سفر «انور عشقی» ژنرال بازنشسته عربستانی و رئیس مرکز مطالعات سیاسی خاورمیانه به سرزمین های اشغالی همچنان با واکنش های مختلفی همراه است به ویژه آنکه "مجتهد" فعال و افشاگر توییتری عربستانی در تازه ترین گزارش‌های خود اعلام کرد سفر انوری عشقی ژنرال سعودی به اسرائیل به دستور شخص جانشین ولی‌عهد (پسر شاه) صورت گرفته است.

در همین راستا ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در بیانیه ای دیدار هیئت عربستانی از اسرائیل را محکوم کرد و ابراز داشت: رژیم سعودی نمی تواند حقیقت خود را پنهان سازد.

این بیانیه افزود: رژیم آل سعود بعد از اینکه پرده رسوایی اش کنار رفت و روابط دوستانه اش با هم پیمانان صهیونیستی اش آشکار شد، دیگر نمی تواند خود واقعی و خبیثش را پنهان کند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: رژیم تروریستی تکفیری عربستان با فتنه انگیزی طایفه ای و مذهبی بین مسلمین و اعراب برای منافع رژیم صهیونیستی و دشمن اعراب و مسلمین تلاش می کند و رژیم آل سعود مسؤول ضایع شدن قضیه فلسطین و انحراف قطب نمای امت اسلامی از جاده قدس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha