پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مشکینی

حوزه/ مجلس گرامیداشت نهمین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله مشکینی از سوی جامعه مدرسین و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اطلاعیه ای از عموم حوزویان و مردم قم برای شرکت در نهمین سالگرد مرحوم آیت الله مشکینی دعوت به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش، متن اطلاعیه بدین شرح است:

خاطره جانسوز رحلت عالم جلیل القدر، فقیه وارسته و رئیس فقید شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مرحوم آیت الله حاج شيخ علی اکبر مشکینی(ره) اندوه گرانی است که گستره دل‌ها را فرا گرفته و روان عاشقان را داغدار ساخته است.

آن مفسر برجسته قرآن و معلم بزرگ اخلاق كه در طی سال‌های عمر خود کوشید تا با حُسن رفتار و شیوایی گفتار، دل‌های توده‌های مردم را عاشق اسلام عزیز سازد و اخلاق انبیاء‌ و اولیای الهی را در جامعه گسترش دهد.

بدینوسيله به اطلاع می‌رساند مجلس گرامیداشت نهمین سالگرد معظم له، در روز جمعه مورخ 8/5/95، قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای بزرگ قدس قم برگزار خواهد شد.

از حضرات آیات عظام، علمای اعلام، فضلاء، طلاب عزیز و مردم قدرشناس قم دعوت می‌شود تا با حضور با شکوه خود در اين مراسم از مقام شامخ آن عالم جليل القدر تجليل گردد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم /شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha