دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری همایش یک روزه «رهبری و مدیریت اسلامی» در برونئی

حوزه/ برای نخستین بار همایشی بین‌المللی با موضوع رهبری و مدیریت اسلامی در کشور برونئی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از bt.com، دانشگاه اسلام سلطان علی شریف (یونیسا) در برونئی در ماه آگوست، همایش یک روزه‌ای با موضوع "رهبری و مدیریت اسلامی" برگزار می‌کند. برونئی کشوری در جزیره بورنئو در جنوب شرقی آسیا می‌باشد که در کنار مالزی قرار گرفته است.

روز گذشته دکتر عبدالناصر حاج عبدالرانی، رئیس دانشکده علوم بازرگانی و مدیریت در دانشگاه یونیسه در کنفرانسی خبری اعلام کرد: برای نخستین بار همایش بین‌المللی رهبری و مدیریت اسلامی در ششم آگوست 2016 در کشور برونئی برگزار خواهد شد.

دکتر عبدالناصر گفت: این همایش در محوطه دانشگاه یونیسه در گادونگ برگزار می شود و 30 مقاله از کشورهای مختلف برونئی، الجزایر، اندونزی، ایرلند و آمریکا ارائه خواهند شد.

به گفته ریاست دانشگاه، بیش از 50 مقاله در پایان مهلت اعلامی در ژوئن به دفتر این همایش ارسال شده و مقالات انتخابی از 18 نهاد آموزشی بین‌المللی و محلی هستند.

او همچنین اضافه کرد: انتظار می‌رود 200 شرکت کننده در سمینارهای این گردهمایی حضور پیدا کنند که پس از افتتاحیه، جلسات همزمان برگزار خواهند شدند.

هدف از برگزاری این نشست‌ها جمع آوری تحقیقات جدید و به روز در رابطه با افکار مربوط به رهبری و مدیریت اسلامی بوده، به علاوه فرصتی را برای اشتراک گذاری اطلاعات و بررسی دغدغه‌ها در رابطه با موضوع مورد بحث با شرکت‌کنندگان خواهد بود.

دکتر عبدالناصر در پایان اظهار امیدواری کرد: برگزاری این همایش به عنوان ابزاری برای تقویت اعتقادات اسلامی در حوزه رهبری و مدیریت اسلامی بر پایه سنت پیامبر اسلام، حضرت محمد(ص) عمل کرده و گفت: امید ما بالا بردن ظرفیت و تخصص دانشگاهیان، محققان و عموم مردم شرکت کننده در این همایش، در این حوزه خاص است.

این همایش به زبان‌های انگلیسی، عربی و مالایی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha