سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 389291
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
تشییع شهدا

حوزه / مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس از مدرسه علمیه امام صادق(ع) اردکان به سمت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)اردکان، محل خاکسپاری شهید گمنام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در یزد، چند روزی است که عطر و بوی شهید گمنام فضای استان دارالعباده را فراگرفته و طی سه روز حضور سه شهید گمنام در این دیار، مراسم معنوی و باشکوهی در جای جای مسیر عبور این شهدای گمنام با حضور باشکوه مردم برگزار شده است.

دو شهید گمنام در بخش ندوشن اشکذر، همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) تشییع و به خاکسپرده شدند و یک شهید گمنام هم با استقبال باشکوه مردم شهرستان اردکان مهمان اردکانی ها بود و مراسم معنوی باشکوهی با حضور این شهید گمنام به ویژه مراسم وداع با شهید گمنام در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان اردکان برگزار شد.

این گزارش می افزاید : همچنین آیین با شکوه تشییع شهید گمنام ابتدا با سخنرانی حجت الاسلام محیطی یکی از اساتید حوزه ، مداحی و سوگواری به میزبانی مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اردکان آغاز شد و سپس شهید گمنام بر دوش مردم سوگوار و شهید پرور اردکان تا مدرسه علمیه سطح سه فاطمه الزهرا(س) اردکان تشییع شد.

این گزارش می افزاید : بانوان حوزوی اردکان به ویژه طلاب مدرسه علمیه خواهران اردکان از چند روز قبل چشم انتظار این شهید گمنام بودند و فضای مدرسه را برای میزبانی از این شهید گمنام و مردم شهید پرور اردکان آماده می .

شایان ذکر است : با امامت امام جمعه اردکان نماز باشکوهی با حضور سوگواران و تشییع کنندگان بر پیکر این شهید گمنام اقامه و سپس  پیکر وی در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha