سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام مجید جعفری

حوزه/ استاد حوزه در مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمة الزهرا(س) اردکان گفت: جهاد امروز جهاد در جنگ نرم است و یکی از مصادیق بارز آن جهاد در فضای مجازی به شمار می رود

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام مجید جعفری در جمع طلاب،کادر و اساتید مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمة الزهرا(س) اردکان ، تبلیغ دین در بین آحاد جامعه خصوصا جوانان را یک ضرورت جامعه امروزی دانست و افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی ما مدتهاست که حکم جهاد را صادر کرده اند ولی برخی خود را به غفلت می زنند.

وی تصریح کرد : جهاد امروز جهاد در جنگ نرم است و یکی از مصادیق بارز آن جهاد در فضای مجازی به شمار می رود که تلاش برای پاسخ به شبهات دینی مردم و جوانان، تلاش برای تولید برنامه های مفید و جایگزین های مناسب برای برنامه های تولیدی دشمن از جمله عملکردها و راهبردهای مناسب برای این موضوع است.

این استاد حوزه توصیه کرد : امروز بایستی از مهندسی معکوس استفاده کرد و این فضایی را که دشمن به رایگان دراختیار همه گذاشته تا اسلام  و نظام را نابود کند؛ به نفع  اسلام عوض کنیم که با توجه به ذات و وظایف حوزه های علمیه ، طلاب باید یکی از وظایف خود به شمار بیاورند.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد : هر روز که دیرتر در این عرصه قدم بگذاریم دیر است زیرا دشمن حرکت رو به جلو را پیش می برد و به قول معروف اگر غافل ماندیم و خواب رفتیم با سیلی دشمن از خواب بیدار خواهیم شد.

وی در پایان سخنانش از تلاش طلاب خواهرانی که در عرصه تبلیغ دین در سطح شهرستان اردکان خوش درخشیده اند ضمن آرزوی موفقیت، تقدیر و تشکر کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha