جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مؤسسه ‌آموزش عالی قاسم ابن الحسن(ع) تهران - مدرسه علمیه قاسم ابن الحسن(ع) تهران

حوزه/ مجموعه ورزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع) تهران، با حضور شخصیت های حوزوی، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره مؤسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع) تهران، پیش از ظهر پنج شنبه ۱۴ مرداد، با حضور شخصیت های حوزوی و جمعی از طلاب، افتتاح خواهد شد. 

در این آیین افتتاحییه، حجت الاسلام و المسلمین غفوری، مدیر حوزه علمیه  تهران، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم اکبری، مدیر مرکز خدمات حوزه استان تهران و حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر علم الهدی، مدیر مؤسسه آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع)  حضور خواهند داشت.

مجموعه ورزشی چند منظوره مؤسسه آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع)، در داخل این مرکز علمی قرار داده شده و شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی  می باشد؛ به گفته حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر علم الهدی، هزینه ساخت این مجموعه ورزشی که کار ساخت آن از چند سال پیش تا کنون انجام می شد، حدود ۷ میلیارد تومان برآورد می شود.

خاطرنشان می شود، مؤسسه آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) تهران، جدای از محیط آموزشی و علمی، دارای مراکز خدماتی و رفاهی از جمله، مجموعه ورزشی، درمانگاه تخصصی، کتابخانه مجهز و ... برای رفاه حال طلاب و اساتید می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha