دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 برگزاری سومین اجلاس جهانی اقتصاد اسلامی در دبی

حوزه/ در سومین اجلاس جهانی اقتصاد اسلامی، نشست‌های موازی به بحث در مورد بخش‌های مختلف اقتصاد اسلامی از جمله محصولات حلال، بازار لباس اسلامی و حجاب، گردشگری خانوادگی و هنر اسلامی خواهند پرداخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز توسعه اقتصاد اسلامی و اتاق بازرگانی در دبی اعلام کرد که سومین اجلاس جهانی اقتصادی اسلامی در ماه اکتبر امسال برگزار می‌شود.

نشست امسال با عنوان «تغییر الهام بخش» دارای جلسات عمومی شش گانه‌ای بوده و موضوعات گسترده‌ای چون پویایی جهانی شکل دهنده به اقتصاد اسلامی، امور مالی اسلامی و صکوک را پوشش می‌دهند. در این اجلاس، نشست‌های موازی به بحث در مورد بخش‌های مختلف اقتصاد اسلامی از جمله محصولات حلال، بازار لباس اسلامی و حجاب، گردشگری خانوادگی و هنر اسلامی خواهند پرداخت.

عبدالله محمد الاوار مدیر مرکز توسعه اقتصاد اسلامی در دبی با بیان اینکه سومین اجلاس جهانی اقتصاد اسلامی به برخی از اهداف و ارزش‌های اولیه اقتصاد اسلامی از جمله توسعه و پایداری اجتماعی می‌پردازد گفت: ما انتظار داریم بحث پرباری در مسائل مهمی چون پیشرفت اجتماعی، اقتصادی و ثبات در بازار اقتصاد داشته باشیم و صحنه را برای توسعه آینده اقتصاد اسلامی آماده کنیم. این اجلاس در سال‌های گذشته مسیری برای رشد اقتصاد اسلامی تعیین کرده و به جرات می‌توان گفت که ما به درستی در مسیر تقویت فرهنگ اقتصاد اسلامی در سطح جهان قرار داریم.

اقتصاد اسلامی یکپارچه با ایجاد مشارکت بین‌المللی برای رفع بهتر خواسته‌های مردم، امنیت اجتماعی، مالی و پیشرفت کلی اقتصادی کمک کننده خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha