دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ مسئول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام بیش از یک هزار مبلغ و مبلغه در دهه کرامت خبرداد و گفت: مبلغین باید ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی بر اساس سیره ائمه معصومین(ع) را در اولویت برنامه های تبلیغی قرار دهند.

حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تعداد مبلغین اعزامی به مناطق شهری و روستایی استان خوزستان در دهه کرامت، اظهارداشت: پس از ثبت‌نام مبلغین در سامانه سجام و تعیین نقاط تبلیغی استان، مقرر شد که بیش از 890 مبلغ برادر و 480 مبلغ خواهر در دهه کرامت فعالیت تبلیغی داشته باشند.

وی با بیان این‌که تاکنون بیش از یک هزار مبلغ در نقاط تبلیغی خود مستقر شده‌اند، افزود: این تعداد مبلغین در 27 شهر از خوزستان مستقر شده و بیش از800 منطقه را تحت پوشش فعالیت‌های تبلیغی خویش قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام فرد آقایی، مساجد، حسینیه‌ها و منازل شهری و روستایی را بخشی از نقاط تبلیغی مبلغین اعلام کرد و گفت: «اقامه نمازهای جماعت»، «منابر سخنرانی»، «جلسات پرسش و پاسخ» و «برگزاری مراسمات جشن و مولودی خوانی»، بخشی از فعالیت‌هایی است که مبلغین در مدت زمان حضورشان در هر نقطه تبلیغی انجام می‌دهند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، تبیین سیره عملی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را بخشی دیگر از فعالیت مبلغین دانست و تصریح کرد: یکی از نکاتی که مبلغین باید به آن توجه داشته باشند، ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی بر اساس سیره ائمه معصومین(ع) است که خوشبختانه این مهم در دستور کار اکثر مبلغین اعزامی قرار گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha