جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور آیت الله اعرافی در منزل جانباز شهید حاج رجب محمد زاده معروف به عمو رجب

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل جانباز شهید حاج رجب محمد زاده معروف به "عمو رجب"، گفت: انوار شهدا در ایران و جهان نور افشانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله علیرضا اعرافی، عصر امروز با حضور در منزل جانباز شهید حاج رجب محمد زاده معروف به عمو رجب، در مشهد، با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام، به ترویج تشیع در سراسر دنیا اشاره کرد و گفت: به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی امروز معارف اهل بیت علیهم السلام در سراسر دنیا در حال گسترش است.

وی با بیان این که قبل از انقلاب اسلامی تشیع در دنیا هیچ جایگاهی نداشت، اما هم اکنون جهانیان تشنه معارف اسلام ناب هستند، افزود: بیش از 50 هزار دانش آموخته المصطفی در حال حاضر در سراسر دنیا مشغول تبلیغ معارف اهل بیت(علیهم السلام) هستند و این امر از برکات خون شهداست.

مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر این که امنیت و استقلال ایران اسلامی مرهون خون شهداست، ابراز داشت: شهدا رفتند و وظیفه امروز ما بسیار سنگین و خطیر است و باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

آیت الله اعرافی بر ضرورت شناساندن شهدا به جامعه و نسل جوان تاکید کرد و افزود: ما در مقابل شهدا مدیون و مسئولیم و باید میراث دار شایسته آنان باشیم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در ادامه به صبوری، ایستادگی، استقامت و مجاهدت جانباز شهید حاج رجب محمد زاده اشاره کرد و گفت: ایشان از ذخائر انقلاب و دوران دفاع مقدس بودند و جانبازی این شهید عزیز، به اندازه شهادت های مکرر ارزش داست.

مدیر حوزه های علمیه در خاتمه با تاکید بر این که انوار شهدا در ایران و جهان نور افشانی می کند، گفت: حرکت در مسیر شهدا سعادت انسان و جامعه را تضمین می کند.

آیت الله اعرافی همچنین در این دیدار یک جلد کلام الله مجید و لوح  تقدیری را به پاس صبوری و ایثار خانواده شهید حاج رجب محمد زاده، به همسر این شهید عزیز اهدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha